Woop! Värme!

Wow! Idag är det nästan sommar ute! Runt femton grader varmt och strålande solsken. Det har vi inte varit bortskämda med här uppe fast det är slutet av maj snart. Var ut och kikade på mina blomster på baksidan idag och konstaterade att EN påsklilja har överlevt min utrensning jag gjorde i höstas. Pippigul och glad! Syrenen börjar visa livstecken också. Herr Katt fick följa med ut i kattgården och vädra nosen lite, det var mycket uppskattat! Han är såpass pålitlig att jag vågar ha med honom dit fast det inte finns något tak än. Det gamla taket roade sig snön med att ha sönder. Tack för den.

I morgon ska det inhandlas tårtgrejor för på onsdag tänkte jag fylla år lite! Är galet nyfiken på de tre paket som ligger på min dotters skrivbord och retas med mig!

Sayonara!

Drömma kan man ju?


Tyck till
Postat av: Tess

Ser ut som en läcker tårta det :-)

Svar: Oh ja! =)
Evangeline

2012-05-21 @ 19:01:46
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0