Tapeter då?

Jag lovade ju för ett tag sedan att jag skulle visa upp hur det går med vårt renoverande av lägenheten så här kommer några bilder jag lyckades komma ihåg att ta.

Mitt rum hade den här fina, fina tapeten när vi flyttade in för länge sen och jag kräks lite när jag ser den.

What was she thinking...?

Den är nu utbytt mot denna som jag älskar:

 

Taket är vitt, är bara kameran som inte vill återge färgen korrekt.

Lite skillnad tror jag bestämt att det blev!

Min dotters rum hade den här tjusiga tapeten:

 

Som nu är utbytt mot denna:

 

Detalj av mönstret:

 

Lite nöjda är vi allt!

I morgon ska jag ställa in min nya säng. Har ju haft en dubbelsäng i mitt lilla sovrum och det är omöjligt! Det är för litet så det kändes som att man klev in i sovrummet och bokstavligen ramlade ner i sängen. Nu blir den en 120 säng, byrå, spegel och lite annat fint som ska in istället. Kommer att kännas stort som en balsal! Mer bilder kommer säkert, kan inte låta bli att dokumentera utvecklingen från ganska ful lägenhet till ljusare och fräschare lägenhet.

 

 

 


Tyck till
Postat av: Sara

Fint det blev! :) Vi har fått ett jättegammalt hus som vi håller på att renovera. Både golv och tapeter såg förjävliga ut. Kul när man ser sån skillnad efteråt :)

2012-05-15 @ 11:57:14
URL: http://tattines.blogspot.com
Postat av: Helen

Javisst är det! Kikar in i din blogg!

2012-05-15 @ 12:26:13
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad roligt att få fixa till det precis så som man vill ha det.

2012-06-27 @ 17:01:28
URL: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0