Shoes!

Idag blåser det minsann! Perfekt att ligga i sängen och läsa skvallertidningar och kika på skor på nätet. Det är länge sen jag spanade på skor nu, men det börjar väl bli dags att hitta lite fina sommarskor. Än är det ett tag kvar innan vi kan trippa fram i pumps här men man kan väl få kika lite?

Har länge letat de perfekta nude-pumpsen och även svarta och nu ska jag nog kila in och prova dessa på Din Sko. De har det angenäma priset på 299 pix och finns i massor med färger!


På Scorette har jag kärat ner mig i dessa. De är dessutom hur sköna som helst att gå i så jag är väldigt frestad! 

 




Misstänker att det sista paret där kan bli för höga för mig, men de är ju så söta! Har nyss köpt ett par nya jeans och jag tror att de skulle passa så bra till dem! Jag får kanske mest sitta ner och vara snygg i dem? 

Nu ska jag nog peta i mig lite lunch och packa väska inför helgen!




Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0