Pink shoes!

Fick för mig att undersöka vad det finns för fina RÅÅÅSA skor där ute och här är ett gäng som gärna skulle få bo i min garderob! Sko numero 1 är från märket Allure (shoebuy.com), sen har vi nr 2 och 3 från have2have och 4 och 5 från Pinup (shoebuy.com). Är de inte ljuvliga så säg?



Meeen, de som fångade mitt hjärta och ha-begär mest av allt var ändå dessa från Shoestyle och de är inte ett dugg rosa:





Tyck till
Postat av: Linn

Åh, den är som en piffig variant av... Mimmi Pigg! Prickigt är så fint, man känner sig som en 50-talsprinsessa!

Svar: Visst är de underbara? Tack för kiken i min blogg!
Evangeline

2012-06-27 @ 17:00:07
URL: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0