LUSH deluxe

Kikade in på LUSH för att leta efter Babyface, en rengöring/fuktighetsbomb som snart är slut här hemma men till min stora sorg hittar jag den inte. Däremot hittade jag flera andra jag använder och måste ju visa de jag provat på sistone.

Charity Pot- lotion för hela kroppen. Underbar helt enkelt!
Sjunker in attans så fort och burken räcker en evighet.
Dessutom går varenda krona förutom momsen till välgörande ändamål.
Me like!

Nästa underbara sak är You've been Mangoed!

Den har jag i badet, antingen rätt ner i vattnet

eller så smörjer jag in hela mig med den

och sen sjunker jag ner i kokhett vatten.

Doften är helt fantastisk och man blir len som en bäbirumpa av den!

 

Vanilla Fountain är en annan stor favorit!

Jag ÄLSKAR ju vanilj och letar alltid lotioner, parfymer eller tvålar som doftar vanilj.

Den här blir man inte besviken på!

Hela badrummet doftar vanilj när den här har fått fräsa i badet.

 

Den ser så god ut! Vill nästan provsmaka!

 

Sen är jag lite nyfiken på denna serie som heter Rose Jam.

Rosor och citron kan inte bli fel!

Ska knata in i butiken och köpa hem tror jag!

 

 

 

 


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0