Bara brus

Har jag sagt att vi lever en tv-lös tillvaro här? I mars beställde vi Viasat kanalpaket och det kom i april och ville inte fungera. Den 16e april felanmälde vi det hela och nu är det 11e maj...

Paniken i början när man inte kan se tv är nästan lite komisk! "Vad ska vi göra nuuuu?!" Efter någon vecka så har jag slutat bry mig. Visst hade jag velat se mina favoritprogram eller slöa framför teven på kvällen ibland men oj vad jag har fått mycket annat gjort istället! Tror inte att lägenheten hade blivit "nästan-klar" så fort om teven hade stått och lockat i bakgrunden.

I helgen ska jag till pojkvännen och hans tv fungerar. Undrar om jag kommer att slänga mig ner i soffan av gammal vana eller om jag kommer att glömma bort att se på tv även där?


Tyck till
Postat av: Viasat Sverige

Hej!

Vad tråkigt att det inte fungerat att se på tv hos dig. Vi skulle jätte gärna vilja hjälpa dig med att lösa ditt tv-tittande.



Vad är det för problem som du upplever?

Får du något felmeddelande på TV-rutan?



Hör gärna av dig igen så vi kan lösa detta så fort som möjligt.



Mvh

Viasat Support

Matilda

2012-05-18 @ 10:12:37
URL: http://viasat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0