Sommarlängtan

För länge sen jag bloggat ser jag! Loggade in och allt ser annorlunda ut. Nå jag lär vänja mig vid detta också! Konstaterar att denna månad nog är den kallaste och regnigaste på länge så jag passar på att läsa böcker- The Hunger Games- och se på film. Inte så dumt det!
 
Här händer just nu inte så mycket. Vi är i väntans tider vad gäller de små frön vi planterat i krukor ute. Det gick inte att plantera dem i bänkarna då vi fått kriga ofantligt mycket mot myror hela månaden. Ihärdiga rackare som inte drar sig för att invadera lägenheten vid behov och det kan jag icke acceptera! Så fröna hamnade i krukor och medan de växer njuter vi av en blommande orkidé på köksbordet. Min syren tänker blomma också och det är ju himlans trevligt det.
 
Hittade lite gamla bilder som är mer somriga än det jag ser utanför fönstret just nu..
 
    
 
När jag fyllde år fick jag lite fina blommor också:
 
 
Inte så tokigt va? För övrigt tycker jag att ni ska besöka Lyckoland som är en ack så mysig blogg!
 
 

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0