Vit mat, vita tänder

God morgon! Vissa dagar vill man inte kliva ur sängen och idag är en sån dag. Fy tusan vad jag fryser! Lite tröstad blev jag när frukostmackan fick sällskap av ett nybakt wienerbröd som älsklingen tagit med sig på väg hem från jobbet. Å andra sidan ska jag sannerligen inte äta några bullar alls egentligen nu när jag fixat garnityret så fint.

Idag blir det blekning. Satt i går och kikade på "vit mat" då man helst ska vara lite rädd om tänderna dagarna efter en blekning. Undrar hur länge? Jag menar, ett par dagar på keso, fil och kokt kyckling går ju bra men inte för länge. Och kaffe? Hur ska jag klara mig utan kaffe? Det är allt lite oroväckande det.

För att trösta mig själv så har jag spanat in lite nya filmer som jag vill se men mer om dem senare! Nu ska jag gå och göra veckans sista kaffekopp och njuta av varenda droppe!

Förresten tänker en av orkidéerna blomma! *chockad*

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0