Glee

Jag är väl den enda i världen som helt missat Glee gissar jag. Har nu sett 11 avsnitt av första säsongen och måste erkänna att jag är lite såld! Den är charmig, söt och en och annan liten moralkaka serveras. Med andra ord: perfekt! Sen att det är singback i sångerna och det är lite väl mycket FAME över det hela, kan jag leva med.

Underbarast är ju Cheerios tränare Sue. Hon är så infamt elak och tävlingslysten så det finns liksom inget slut. Hon gör rollen så otroligt bra och precis när man tror att man vet hur hon är funtad så händer något nytt och man är tillbaka på ruta ett när det gäller henne.

I alla fall så ska vi till lägenheten idag och se om vi kan ånga loss en tjurig tapetbård. Det vore sannerligen trevligt om den inte bråkade. Kvällen lär bli lugn, möjligen lite film och godis. Förmodligen lär jag plöja ett till avsnitt Glee...

And that's how Sue C:es it!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0