Det rör sig i dammet

Wow. Att säga att det är längesen jag skrev nåt här är ju en understatement så det dånar om det. Men har man ingen inspiration är det bättre att låta bli att skriva än att bara göra nonsensinlägg. För det gör jag ju aldrig. Nonsensinlägg alltså. Ehrm..he..he. Det är nu jag försöker se otroligt oskyldig ut och jag tänker definitivt inte titta i arkivet för att se hur mycket svammel jag skrivit. I alla fall tänkte jag nu försöka återuppliva denna blogg igen- cpr anyone?- och dela med mig av min hjärnas ibland glada skutt, ibland ilskna väsanden. Jag har inte läst morgontidningen än så jag vet inte vartåt det lutar.

På det personliga planet kan jag ju dela med mig av att jag nu, närmare bestämt i morgon, är färdig hos tandläkaren! Tjoho! Ny tand på plats, ingen tandsten, inga hål och bäst av allt; i morgon ska de blekas. Jäklar vad jag ska le!

Alla helger har varit jättemysiga! Så här gosiga såg jag och Herr Katt ut på julafton!


Tyck till
Postat av: Miriam

Världens, världens vackraste!

2012-01-10 @ 19:03:21
URL: http://bloggiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0