Rosa och lite sånt

Mitt i smällkalla vintern passar det väl ypperligt att kika på skor inför vår och sommar? Jag tyckte det i alla fall. Perfekt ursäkt för att få drömma mig bort till när staden är varm igen och man kan klappra fram på gatorna i pumpsen, på väg till favoritfiket.

Här är några plånboksvänliga par jag spontanhittade på Skopunkten och H&M:




Jag tänkte faktiskt försöka ge mig på konststycket att inte köpa ett enda par svarta skor. Undantaget om jag hittar de perfekta pumpsen. Lite färg på fötterna har väl aldrig skadat tänker jag. Jag hasar ju mest runt i shorts på sommaren och kanske ett par glada rosa skor kan liva upp det hela lite?

Nu väntar i vanlig ordning min älskade kaffekopp!


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0