Ouch

Oh but why? Varför lyssnade jag på Björn Ranelids bidrag till Melodifestivalen i kväll? Vill liksom tvätta hjärnan med antibakteriell rengöringssprit känner jag. Å andra sidan tycker jag det mesta hittills varit blähä med mycket få undantag.

Överlag börjar man ju undra hur de tänker, de som väljer ut vilka som ska få vara med...Är läget så desperat att Sean Banan är ett seriöst alternativ? Really? Och Thorsten Flinck ska vi inte ens gå in på. Tafsande gubbe.

Jag tänker strejka och inte se eländet i kväll. Dels för att jag bara inte vill och dels för att vi ska tapetsera! Äntligen är det inte så långt kvar till målet i mitt lilla sovrum i lägenheten. =) Ska bli så skönt att ha det klart så man kan börja med andra sovrummet. Efter det vill jag inte se en spackelspade på några år helst.

Nu fick jag en spinnmaskin i knät och mitt te håller på att bli kallt så jag säger ajöken och lämnar er med ett litet tips på en söt liten butik!

 

De här jättefina tekopparna och mycket annat fint kan du hitta i Mookis shop!

 


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0