Louboutinlyx

Jag är kär. Har på sistone sett ett antal filmer där det knatats runt i skor med röd sula. Alla som är galna i skor vet att det betyder Christian Louboutin; fransk lyx at it's best att ha på fötterna. Innovativ design, annorlunda utan att vara för freaky så att man inte kan tänka sig att bära dem. Kika här så kanske ni förstår min fascination av hans vackra skapelser. Klickbara bilder så klicka så att ni ser detaljerna! =)

Mina favoriter är bild nr 1, 5 och 6. De röda pumpsen är överjordiska! Det är frestande att leva på gröt en månad och köpa sig ett par. Vete sjutton när man skulle våga använda dem dock. En liten repa och jag skulle dö inuti tror jag...Ska kika vidare lite här och dricka mitt morgonkaffe.

Ha en underbar vinterdag!

 




Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0