Grönt är skönt!

Mitt senaste projekt i "Operation Fixa Lägenheten" är att kika efter fina saker att ha i köket och hallen. Jag tänkte ha grönt i köket för att få in lite vårstämning i förväg. Gardiner har jag redan men jag hittad en del fina saker på Jotex hemsida som skulle passa fint. Frågan är bara hur man ska välja?



Sen hittade jag matchande mattor i grönt och en klocka som förvisso inte är grön men den var så fin så jag måste visa den ändå:



Och sist men inte minst hittade jag en fin hallmöbel samt dekor till väggen:



Det skulle vara ack så fint med den gröna, milda färgen till vita, mönstrade väggar. Det är väldigt frestande att beställa hem rubbet, kan jag säga! Får ta mig en kaffekopp och fundera lite först!

Tyck till
Postat av: Rebecca

Jag kan tipsa om att istället köpa en färgburk i rätt nyans och sedan shoppa på 2-hand. Snällare för plånboken och kuligt!

2012-02-07 @ 11:53:14
URL: http://hellotonyproject.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0