Tji tapeter

Äventyret med lägenheten fortsätter. Vi for dit glada i hågen i fredags i tron att den skulle vara tapetserad i hall och vardagsrum och att vi kunde möblera tillbaka allt på sin plats igen. Bah! I ren tjurighet stannade vi där i alla fall även om sovarrangemangen blev något improviserade. Jag är ju så knäpp så jag tyckte det var lite mysigt ändå att sova i mammas Recliner i köket med datorn på köksbordet och värmeljus som enda ljuskälla. Det enda positiva var att Runes El varit där och fixat lite småsaker och det ska de ha plus i kanten för!

Vi hann umgås med bästa vännen och surra en himla massa samt bli nerdrägglade av söta Samojeden Luna. I mina ögon en helt klart mysig kväll ändå. I morgon ska jag ringa hyresvärden och efterlysa min tapetsering. Hade ju tänkt spendera nästa helg där men orkar inte med kartong- och möbelkaos en helg till.

I morgon ska jag upp i gryningen så nu säger jag godnatt och lovar (solemnly swear) att uppdatera lite oftare än jag gjort på sistone. Jag skyller på höstmörkret som lockar fram organisationsdåren i mig så jag helt enkelt inte har lika mycket tid över till att filosofera i bloggen. Sen planeras det stordåd också men det berättar jag mer om en annan dag!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0