Morgon i alla fall

Tänkte skriva "god morgon" så där glatt och hurtigt i vanlig ordning men kom av mig helt. Har bara sovit 3 timmar så särskilt god är inte denna start på dagen. Inte ens mitt goda kaffe lyckades lyfta mig ur leran idag. Ja, jag gnäller. Idag är jag en tvättäkta bitterfi**a. Och varför det då, kanske ni undrar?

Hösten har kommit och mina leder har upptäckt det. That's why. Det skriker i muskler, senor, leder, huden och allt runt omkring. Går som en 90-åring och det tar en evighet att skriva. Jag som svurit på att inte gnälla ihjäl mig i bloggen bara för att jag har en trasig kropp. Nåja. Ibland får man faktiskt vara mindre äppelkäck.

Så...gnällgnällgnäll! Ouch, aj, fan och hans mormor.

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0