Mja, seg..

Har snott åt mig pojkvännens laptop och den är HUGE i jämförelse med min. Drabbas nästan av svindel ju! Skriver som en kratta också för att jag inte är van vid tangentbordet. Det är lite större än mitt det med. Plötsligt känns det så l å n g t mellan tangenterna. =)

Dagen har varit segast i hela världen. Har tvättat lite, hostat, fixat disk, hostat, rensat kattlådor, hostat...ja, ni förstår..är redigt less nu. Tänkte ju vara frisk i helgen men jag börjar tveka lite på den saken. Vi ska till världsmetropolen Luleå och fixa och dona. Tjejerna ska ut och roa sig och jag ska flytta möbler. Blir nog en fikasväng på dagen trots att favoritfiket har stängt pga renovering. Grymma värld. Deras latte är godast i hela världen.

Nu är det bara en tvätt kvar att hänga och sen bäddar jag ner mig med senaste avsnitten av True Blood, Torchwood och Dr Who. Inte så pjåkigt alls det! Ute blåser det så in i glödheta och regnet smattrar. Bäddar för en mysig natt!

Bonne nuit mes amis!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0