Host

Uff. Hosta. Undrar om det är virus eller om det möglet i vindsförrådet som drabbat min hals? Dagen efter förrådsrensningen började jag hosta och det är så där irriterande torrt och raspigt och tungt att andas. Bleh! Jag hann faktiskt rensa vitrinskåpet innan vi for så jag känner mig ändå rätt nöjd.

Kvällen har tillbringats med film. Först såg vi "The Eagle", en film om en romersk soldat som vill rädda sin familjs heder genom att återbörda guldörnen till Rom. Faktiskt rätt okej om man gillar den typen av filmer, vilket jag då gör om jag är på humör för det. Godispåsen som trollades fram till filmen var helt okej den med. =)

Nu ska vi nog se en till film, denna gång misstänker jag att det blir ubercheesy men kan liksom inte låta bli att se den ändå..Rödluvan i nytappning. Antingen är den jättesöt eller så kräks jag. Eller så kräks jag för att den är jättesöt. Hm. Jag lär ju märka vilket. Just nu känns min intelligensnivå i ungefär samma höjd som tröskeln vid golvet pga allt hostande så det gör faktiskt inget om filmen inte kräver alltför mycket hjärna..


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0