De e bar' å åk...hem?

..och by the way...såg Idol i går och så klart Andreas valde att åka hem. Jag vet inte vad jag ska säga. Satt igår och blev lite så där arg i tv-soffan och tänkte att va'fan anmäler han sig för om han är så till den milda grad blyg att han ser ut som att han vill springa och gömma sig konstant? Jag lär väl få mig kring skallen för att jag inte tycker jättesynd om honom. But I don't. Ingen tvingade honom att söka och han snodde en slutauditionplats från någon annan. Någon annan som kanske hade blivit överlycklig för chansen.

I början kände jag empati för honom och hoppades verkligen att han skulle klara det. Killen kan ju sjunga så det dånar i knutarna! Men igår efter att ännu en gång hört honom klaga mest hela tiden så blev jag så där tv-less. Ni vet, man vet inte ett smack egentligen men blir irriterad ändå baserat på den lilla information man har. Kanske helt orättvist?

Tycker bara att det är så himla trist! Andreas har röst! Massor av bra röst. Tror tyvärr att han bränt sina broar vad Idol anbelangar. Man kan ju hoppas att han bestämmer sig för att fortsätta ändå, fast kanske i en studio med mindre press på sig. Sjung pöjk, du kan ju!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0