Vilken ras?

Jag gjorde ett test på Pedigree för att se vilken hundras som skulle passa mig bäst efter mina förutsättningar. Lite roligt att göra det var det ju, så knata in och testa! Dock bör man väl inte ta alltför hårt på dessa tester för en del förutsättningar man klickar i kanske är för att man saknar ett optimalt alternativ. Dock får jag ju erkänna att jag är svag för just Spanielraser.

Vilken hund passar mig? = Welshterrier

Animal planet = Engelsk cockerspaniel





Tyck till
Postat av: Melissa

Min första hund var en cockerspaniel. De är trevliga hundar, men det är en del klippning av pälsen som krävs. Gör man det själv kostar det inte så mycket men lämnar man iväg hunden så blir det en slant. Detsamma kan man säga om welsh terrier, som ska ryckas och ansas i pälsen. De är säkert mysiga och alerta hundar, men jag har ingen erfarenhet av själva rasen. Kolla gärna i min blogg vilka hundar jag har haft, och den ras jag har nu; bichon havanais.

Fin blogg du har för övrigt! :)

2011-10-11 @ 08:46:54
URL: http://mestwest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0