Vackra väggar

I går när vi kom till lägenheten mötte oss en vacker syn! Färdigt i hallen och vardagsrummet, wooop!! Så ljust och fint och tapeten i vardagsrummet var mycket snyggare än jag mindes. Vi slet som djur ett par timmar för att få alla möbler på plats igen men fint blev det. Behöver jag säga vad jag tycker om slipdamm? Sablar vad det kryper in överallt! Fick skura om alla rum där jag kom åt och ändå har det raspat i halsen i natt.

Idag blir det lite kartongrensning så att vi kan tömma juniors rum och sätta igång att tapetsera där inne också. Blir nog himla fräscht när det är klart. Ska se om jag hittar bilder på vilka tapeter vi valde. Är ju förtjust i att ha mycket vitt så alla tapeterna blev olika nyanser och mönster i vitt. Himla fint =)

Note to self: Om du lider av kronisk yrsel ska du inte ha en jätteluftmadrass som sviktar. Du blir sjösjuk så fort din sängkamrat rör på sig. Stupid is what stupid does.


Tyck till
Postat av: Vendela

Hejsan,

det låter riktigt spännande med olika mönster i vitt. Finns det chans att se hur det går?



Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-10-04 @ 13:38:54
Postat av: Helen

Hej Vendela! Jag kan ju alltid plocka med mig kameran dit och fota lite. =)

2011-10-05 @ 09:17:12
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0