Happy endings

Såg första avsnittet av Happy Endings igår och betyget hittills blir en 3:a. Småfnissig ibland men på det stora hela inget jag fastnade för. Kommer säkert att se ett avsnitt eller två till för att se om jag ändrar uppfattning, mest för att Elisha Cuthbert är med. Sen kom jag att tänka på att jag inte sett henne i så mycket sen "24" så det här kanske är något av en comeback för henne? En och annan halvdålig film och nu en Sitcom..well, den som lever får se.

Desperate levererade som alltid. Gillade Bree som hårdkokt i trenchcoat. Till och med rösten hade förvandlats till gammal deckartjej a la 50-tal. Nu väntar jag bara på att Susan i vanlig ordning ska klanta sig och allt går åt pipsvängen. Nya snubben på gatan undrar man ju vem det är?

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0