Fredagsstorm

Shit vilket oväder det var i natt! Jag satt vid datorn när det plötsligt började låta som att en jättelångtradare brakade förbi vardagsrumsfönstret, vilket skulle ha förvånat mig enormt då där inte finns någon väg, bara en gräsmatta, men det var vinden och regnet som tilltog i styrka en masse. Rutorna skallrade och jag som älskar stormar kröp faktiskt ihop en aning där jag satt. Det händer inte ofta, kan jag säga. Såg framför mig hur strömmen skulle ryka, all mat bli förstörd och vi skulle få linda in oss i fjorton täcken för att inte huttra bort helt. Det blåser fortfarande men inte så där så man måste hålla fast sig i träden för att inte åka iväg till Oz ofrivilligt. Huset står kvar.

Jag ska till tandläkaren idag och få en krona. Funderar på att intervjua henne om tandläkarfusket. Vad tror ni om det?

God morgon!

Tyck till
Postat av: M

Hej på dig, nu har jag läst alla dina inlägg, kunde inte sluta när jag väl börjat :) Perfekt sällskap till frukosten. Har även kommenterat ett par av dem, ingen stalkervarning krävs dock, haha.

Vill bara säga att jag tycker mycket om din blogg helt enkelt, kommer lätt att fortsätta följa dig :)

2011-10-07 @ 11:18:53
Postat av: Helen

Tack vad jättegulligt! Det gjorde min dag lite =)

2011-10-07 @ 12:24:10
URL: http://evangelinescorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0