Wonderwoman kånkar saker!

Idag måste jag akut införskaffa mig starka armmuskler! Om inte vår käre granne är hemma med sina starka armar så måste jag hjälpa till att kånka in sängar och det lär ju bli roligt värre! Om jag inte halkar ihjäl mig så lär jag tappa sängen så den blir lerig och fin. Då stryper jag mig själv. Dock kommer det att bli ack så fint när det väl är på plats så det kanske är värt lite pain and suffering att få in dem?

Klurar på att hänga upp lite tavlor i hallen. Lång vägg ser naken ut och behöver något som bryter av lite. Medan jag klurar ska jag dricka lite kaffe tror jag. Bara andra koppen idag. Kaffedarr är inte önskvärt vid hanterande av tavlor och dylikt! Kanske några burkar spenat...?

Ha det bäst idag!



Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0