Smycken och Sushi

Okej, det blev en runda på stadens gator denna eftermiddag. Först tråkärenden och sen fönstershoppande deluxe! Hittade en jättesöt ring på BikBok och den fick följa med hem. Kommer att passa finfint till åtminstone en av mina sommaroutfits som jag har i garderoben. Hittade en jättemumsig Bodybutter, Vanilla & Apple, på H&M och den kunde jag ju inte motstå. Jag och vanilj..den doftar himmelskt och jag lär använda den jämt.

Eftermiddagen avslutades på Sushi & Te på Prästgårdsgatan i Piteå. Deras Nigiri är awesome! Beställde en 10-bitars blandad lax och jag höll nästan inte på att orka allt. Det säger en hel del då jag älskar sushi och brukar kunna vräka i mig hejdlösa mängder.

Funderar på att baka en smulpaj med ohemult mycket äpplen i och frossa i soffan framför teven. Sämre fredagskväll kan man helt klart ha!




Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0