Planer..

Då var vår tillfälliga vår över då. Idag snöar det igen. På sätt och vis skönt för då är det inte lika snorhalt ute. Senaste dagarna har jag gått som tant Agda för att inte ramla och slå mig fördärvad. Det där med broddar börjar kännas lockande.

I dag blir det en sväng till stan för jag måste förbi apoteket en sväng. Känner inte direkt inspiration till att åka, men det kommer säkert. Har fingerlockat håret i går kväll (rulla runt finger, fäst med klämma) så det lär vara lockigt deluxe idag. Kanske jag ser ut som en vettskrämd pudel eller som dockan på Kalle Anka?

Få se om det bakas i kväll...jäst ska inköpas så man vet aldrig!


Tyck till
Postat av: Miriam

Får se? Var är får se:et? Om du inte kedjar fast mig i ett inlåst rum och slänger bort nyckeln, så kommer det stå rykande varma, nybakta vaniljbullar på köksbänken ikväll..

2011-03-11 @ 14:02:22
URL: http://bloggiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0