Paket!

Började dagen med att försova oss, typiskt. Jag hörde nånstans att klockan ringde men lyckades väva in det i min dröm så där perfekt så jag inte reagerade ens. Hjärnan ville verkligen inte vakna 06.10 idag. Sover som en kratta just nu så det var väl inte helt oväntat att det skulle bli så här nån morgon.

Trevlig överraskning var att jag fått mitt paket som jag beställde från ELF för ungefär en vecka sen. De är riktigt snabba måste jag säga! Allt såg ut som jag förväntat mig och jag vet ju att produkterna är bra.
I bildernas ordning är det en lipplumper med gloss, makeupkräm med SPF 15 (ljus, men den slog lite lätt mot gult), läppstift, 2 nagellack (blush och chocolate) läppenna samt ett all-over-stick som funkar till både ögon, läppar och kinder. Dyraste produkten kostade ca 15 SEK.

Har ni inte provat ELF förut så tycker jag att ni ska passa på att göra det! Btw så är bilderna klickbara.

God morgon till alla!


Tyck till
Postat av: Alva

Åh, tack för tipset! Har beställt en del nu, är nyfiken på att testa. :)

2011-04-16 @ 10:54:46
URL: http://apollonie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0