Mer LUSH

När jag ändå var inne på deras sida så såg jag en del saker som ska få följa med mig hem nästa gång jag knatar in i butiken i Luleå. Det fanns en liten kategori som hette "Vaniljfeber" och det vet de som känner mig att jag inte kan motstå överhuvudtaget. Jag brukar fråga efter allt som doftar vanilj, kanel och citron.

Badbomben Vanilla fontain är ju given. Har provat den förut och den är ljuvlig!

Sen köpte jag parfymen Vamillary av en väninna förut och

här är den i lite mindre format. Perfekt för att ha i handväskan

då flaskan blir för stor och ju faktiskt kan gå sönder.

Vanillary är nog den ultimata vaniljparfymen av alla jag provat.

Vad är det med mig och att dofta bakverk?

Några parfymer jag är nyfiken på är The smell of Freedom,

Lust och The Breath of God. Den första av dem doftar citrongräs, jasmin,

ingefära, svartpeppar och nejlika bland annat.

Rätt kryddig med andra ord. Spännande!

Lust doftar jasmin, ros, ylang-ylang, sandelträ och vanilj.

Den kan jag nästan på förhand säga att jag kommer att tycka om.

Sist ut är The Breath of God som doftar bland annat

citron, ros, jasmin, ceder och sandelträ.

Låter onekligen intressant.

Sist måste jag ju rekommendera scruben Rub, rub, rub!

Den doftar mimosa och havssalt och är helt fantastisk att skrubba sig med.

Man blir len som en bäbirumpa i huden efteråt!

Fick även den i julklapp och ja, den är dryg!

Märker att min inköps- och nyfikenhetslista blir lång

och då har jag inte ens börjat kika på badbomberna.

Det gör jag nog i butiken, älskar att gå runt där och välja.

Kila in på närmaste LUSH-butik nu och frossa!

 


Tyck till
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hej, nu är vinnaren utav en bloggsvarsinbjudan utsädd och presenteras nu i bloggen samt har en inbjudan skickats till mailen, blev det du?

2011-03-09 @ 21:27:12
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0