Kniv i ryggen kl 07.00

Och 4 timmar senare vaknar jag för att min nacke, med tillhörande huliganer skuldror, vill döda mig. Känns som att en liten elak tomte sitter och kör in en kniv i nacken så fort jag rör mig det minsta lilla. Var är rättvisan i det? Jag har varit snäll med min...nää okej då, lite hemsk mot min rygg har jag varit i några dagar men inte så att den borde utkräva hämnd. Tycker jag då. Den väckte mig och sa att nacken ville mig något. Dumt nog rörde jag på huvudet som ju faktiskt i allra högsta grad sitter ihop med nacken och det gjorde, och gör- ONT.

Så idag har jag lovat mig själv att jag inte får göra
några nackmördande saker. Inga alls.
Cross my heart and hope to die.


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0