Dizzy feeling

Idag var jag med om något riktigt obehagligt. Jag fick en sån yrselattack som vägrade släppa och jag har inte haft det på ett antal år nu. Snacka om att jag åkte racerfart tillbaka i tiden till när jag inte kunde gå, inte kunde duscha själv eller göra nånting alls egentligen utan "barnvakt". Vet inte vad som orsakat detta men har gjort alla test på mig själv som de gjorde på sjukhuset för att kolla balansnerven. Inget fel på den i alla fall. Kan luta åt alla håll utan att trilla, skaka på huvudet, stå på ett ben osv. Inga ofrivilliga ögonrörelser heller.

Bara denna yrsel som vägrar ge sig. Funderar på allt från stress, trötthet, järnbrist till bihålekrångel. Jag blir så ofantligt less. Sen blir jag ju så sabla rädd när det blir så här. Rädd för att bli grönsak igen, tappa hörseln på andra örat också...

I alla fall så har jag vilat ordentligt idag och jag hoppas att det släpper snart. Min underbara dotter har lagat middag och är mitt i hallongrottebakning. Såna saker som gör en så lycklig...


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0