CSI och annat nyttigt

Ja det sammanfattar min kväll rätt bra. Både jag och junior snuvar oss och jag känner mig så där eländigt ynklig som man gör när febern börjar stiga i kroppen. Minns inte när jag lade mig kl 23 sist kan jag säga. CSI i kväll var som vanligt bra, men jag saknar fortfarande Grissom. Serien är sig inte lik utan honom. Dock fick jag hallonbakelse och en kopp te till tv-tittandet och det kändes rätt mysigt!

Har absolut inget särskilt spirituellt att dela med mig av denna afton förutom att jag läste ett bra blogginlägg om detta med att äta nyttigt FAST man är smal. Det verkar ha blivit nån sorts skruvad uppfattning om att smala människor som äter nyttigt, måste ha en ätstörning. Läs mer HÄR om det. I min värld är det absurt! Jag är smal, men äter nyttigt (förutom ett och annat hembakt mirakel) för att skona hjärtat och andra inre organ som kan vara bra att ha i vettigt skick när man är äldre. Jag gillar inte socker och undviker det i möjligaste mån även om jag kan orera om min längtan efter en godispåse emellan varven. Betyder dock inte att jag alltid faller för frestelsen! När jag sen köper godis räcker min påse en vecka oftast. =) Vad är fel med det? Alla som är smala är inte anorektiska självplågare.

Hur som haver så längtar jag ihjäl mig till snön försvinner så jag får ta på mig löparskorna och börja min egen utmaning. En mil innan sommaren är slut! Lär ju avlida hälften av tiden men jag ska klara det. SKA.

PEPP!!!


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0