Charity Pot

I julas fick jag en Charity Pot från LUSH av min syster och jag måste skrika ut över nejderna hur otroligt bra den är! Jag som avskyr att smörja händerna för det torkar aldrig in, det blir kladdigt och är allmänt blä bara.

Men den här! Den här är så otroligt skön! Jag bokstavligen ser hur händerna blir släta och fina och jag misstänker att naglarna inte klagar heller. Sen att den doftar mumsigt och ser trevlig ut är ju bara bonus. Visst, det tar nån minut att torka in helt men det känns inte som att man doppat händerna i en syltburk under tiden och det är A och O för mig när det gäller handvård. Den fungerar ypperligt att smörja lite överallt med, har dock inte använt den i ansiktet, men misstänker att det skulle kännas rätt mysigt efter en kokhet bastu när hyn stramar och man är knallröd.

Gå och köp bums! 179 kr för 240 g och den räcker en evighet så den är väl värd pengarna som för övrigt går till välgörenhet. Läs mer på deras hemsida! Under "Hand & Kropp" hittar du den.


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0