Badrumsdrömmar

Kikade in på Bluebox och fann denna söta våg och lite kär blev jag allt!

 

 

Sen hittade jag en massa fint på IKEA och tänk så fint det vore tillsammans med ljust trä...

 

Och på dessa fina hyllor kan man ju ha de här helt underbara småsakerna:

I den här fina vasen kan man ha söta blommor på en bänk i badrummet!

Lite fina doftljus på det

Och kanske en alldeles jättemysig badrock? Denna från Hamngatan Interiör & Design

Med matchande handdukar till

Ack så mysigt det vore att ha allt detta!

 

 

 

 

 


Tyck till
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: kul att du vill det, du måste dock fråga mig något i bloggsvar, du hittar länken vid pratbubblan predvid min profilbild. :)

2011-03-08 @ 23:19:41
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0