Upptaget, upptaget, upptaget....

Morsning! Har tillbringat morgonen med att försöka få tag i en läkare på dess telefontid samt sörplat i mig en kopp kaffe. Kaffet tog slut och telefontiden likaså. Tji läkare. Förstår inte hur det är tänkt att X antal personer ska hinna få prata med sin läkare när telefontiden endast är 45 minuter. Eller är det tänkt att 45 personer ska prata i exakt en minut? Det vore ju finurligt i och för sig. De kanske skulle börja med telefonkö istället? Då vet man i alla fall att man kommer fram- nån gång. Som det är nu så ringer man en gång i minuten tills tiden är slut. Sen svär man. Allt detta ilskeadrenalin har gjort mig tvärpigg i alla fall, alltid något! Jag passar på att njuta av att det är relativt mänsklig temperatur inomhus än så länge. Om ett par timmar blir det olidligt. Kanske man skulle ägna sig åt lite blompyssel utomhus?

Ha en bra dag och njut av solen om ni har besök av den!

Photobucket

Så här såg min täppa ut när syrenen var nyplanterad

 


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0