Irriterande H&M

...och förresten! Tummen ner för H&M. De har massor med kläder i katalogen som ALDRIG går att hitta i butiken, vilket börjar bli rejält irriterande när det händer många gånger i rad. Jag förstår att de inte kan ha samma sortiment exakt, pga utrymmesskäl, men hur svårt kan det vara att ha funktionen "se om det finns i din butik" på sin sajt? Clas Ohlson har det med sitt sortiment och jag har sett fler som jag inte minns just nu. Det skulle underlätta massor!

Återigen gick vi på niten återigen att de hade flera olika par skor på nätet som givetvis inte gick att uppbringa i butik. Tröttsamt.

Tyck till
Postat av: Miriam

Jag är övertygad om att H&M har två skilda affärer (online-shop och faktisk butik) för att tjäna mer pengar..

2011-06-04 @ 13:35:49
URL: http://bloggiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0