Hemma igen...

I går kom jag hem ifrån Uppsala och med mig har jag influensa. Däckade efter 4 dagar hos kära syster och enligt dem har jag ca 4 veckor till framför mig. Uäh. Så trött, febrig, ont, snuvig deluxe osv....

On the bright side så har alla blommor överlevt att jag varit borta. Det blommar ju till och med! Typiskt att jag är sjuk när jag behöver gå ut och gräva en ny blombänk. Typiskt att det regnar och är ungefär +10 ute. Inte har jag hjärta då att gräva ner mina bäbisar. De lär ju frysa ihjäl omgående.

I alla fall så har jag ändå haft det superhärligt i söder. Var i Enköping en dag och jag måste säga att jag älskar denna lilla mysiga stad. Har ni inte fikat hos Fabian Flink så gör det genast. Eller knata runt och se alla deras fina parker...Om jag flyttar söderut nån gång i mitt liv igen så blir det dit.

Nu kaffe!

 

Denna hittade jag på Rappnes trädgårdar...


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0