Eat this Norrbotten!

När värmen väl kommer här uppe så är det enligt principen "nu jävlar har ni klagat hela vintern på kylan så EAT THIS!!!" och så blir det +28 grader och asfalten smälter. Typ. Det är varmt. Det är riktigt otroligt varmt. Inga problem alls så länge den värmen håller sig utomhus. Älskar att sitta och lata mig på ett café och dricka mineralvatten och stirra på solen genom mina Prada. Knata i klänning hela dagen och bara mysa. Helt okej. Mindre roligt är det när man kommer in och inser att det är lika varmt inomhus som utomhus och ju längre dagen går desto varmare blir det inne. Rekordet i går kväll var +29, 6. Då började det kännas lite löjligt nästan. Fram med fläkten och iskall, blöt handduk runt huvudet! Tjoho!

Vi ska bängla ihop en vettig myggdörr så man kan vädra ordentligt utan att riskera att traktens alla getingar ska ta sig in. Dels är de verkligen inte mina polare, dels vill jag inte att katterna ska bli stungna. Den oron slipper jag gärna. Katterna slipper nog gärna ett veterinärbesök också. Jag kan inte klandra dem.

Nå. I denna värme kanske man vill köpa en schysst bordsfläkt?

Rusta har en i svart eller vitt  för 79 kr.


Jula, bordsfläkt för 149 kr.


Bägge varianterna finns även som golvfläktar.

Nu ska jag sätta igång med sista packningen inför min tripp till Syster Yster i Uppsala. En gigantoväska är packad och för en gångs skull känns det som att jag packat smart. Det kommer säkert att gå över när jag kommer fram och upptäcker att jag glömt hälften. Håll utkik här i bloggen om ni vill se fina trädgårdsbilder för Syster har en amazing trädgård!

Ha en fin dag i solen!

Tyck till
Postat av: ROXANNA - KAMP EFTER CANCERN

Tittar in.. :)

2011-06-09 @ 08:39:38
URL: http://sannassanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0