Blommigt värre!

Nu kan jag nästan andas! I alla fall genom ena näsborren och det är en klar förbättring. Tog en eucalyptusbastu i går kväll och den verkar ha hjälpt. Ja, jag vet att man inte ska basta när man är sjuk men vad faen...jag var tvungen att göra nåt radikalt. Dagen har spenderats hos tandläkaren där jag även var i går och muntrare kan man ha det helt klart. Dels lider jag av tandläkarskräck å det grövsta och sen hatar jag sprutor. Men arbete med krona påbörjades och idag blev jag en visdomstand fattigare.

I morgon ska det visst inte regna så då ska jag gräva blombänk, förkyld eller inte!

Nu blir det jordgubbar och film!

 


Tyck till
Postat av: Miriam

Sörjer lite över att jag missar att plantera ner blommorna..

2011-06-22 @ 22:59:45
URL: http://bloggiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0