Strippdans för barn?!

Ibland blir jag så arg så jag inte vet hur jag ska uttrycka det! Hittade DENNA artikel och min haka åkte i backen direkt! Känner att jag kokar inombords när jag läser om detta senaste fenomen. Självklart från USA.

Varför i hela HELVETE ska barn lära sig poledancing? Strippdans? Kalla det Kids acro bäst ni vill men det går inte att komma ifrån att det är sexualisering av unga barn det handlar om! Sen när behöver man öka på den sexualisering av barn som redan finns i samhället? Stringtrosor för 3-åringar- debatten känns plötsligt rätt oskyldig i sammanhanget.

I min värld känns det som att man snart ställer barnen på display för pedofilerna! Kom och välj bara! Nu är barnen utbildade inom förförandets konst också!

Finns det INGET slut på eländet? Och vad är det för föräldrar som låter sina barn vara med? De kan ju för h-vete inte vara så blinda att de inte ser vad det är barnen får lära sig? Oavsett vad de kallar det?

Kids Acro- my ass!!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0