Konad nailart

Och plötsligt var det tisdag! I kväll jobbar P ett riktigt mördarskift så jag är gräsänka. Vad man borde göra då är väl att skämma bort sig själv och slappa men istället tvättar jag och fixar fint. Dock ska jag nog göra nåt roligt med naglarna i kväll. Är så sugen på att köpa Konadstämplar och experimentera järnet! Finns så mycket fint på den sidan så jag blir alldeles galen! Här är några exempel...

Har någon testat och vill länka och visa så gör det gärna! Alltid roligt med inspiration =)


Tyck till
Postat av: Caroline

Hej!

Jag har beställt från en svensk sida där de säljer nail art konad :D

Det tar exakt 5 dagar för att komma fram i din brevlåda, sidan heter nagelshop.se, för att kunna beställa måste du göra ett konto...

Det är billigt och säkert, ha en bra dag!!

2011-02-08 @ 21:59:15
URL: http://zuprice.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0