Klippa till

Nu klipper jag av det! Idag har jag tid hos Cau & co och ska klippa till mitt j-la hår. Är så less på att tappa allt och inte ha någon frisyr. Man ska helt klart segla genom livet på ett bananskal om man ska ha fint hår. Ju mer jag läser desto mer inser jag hur stresskänsligt håret egentligen är. Jag är snäll med mitt hår. Använder sällan produkter i det, använder oftast bara balsammetoden och då Aussie's balsam. Ändå trillar det sakta men säkert av. Stress gör sånt. 2009-10 var ju inte direkt några picknickår för min del så jag gissar att det har med saken att göra..

Jag har tänkt återgå till min älskade page. Nödräddningen genom åren! För en gångs skull tänkte jag inte klippa en knökkort sådan utan en lite längre. Jag vill fortfarande kunna sätta upp håret annars förlorar jag förståndet. Klarar inte av att ha det hängande i ansiktet när jag ska bängla på här hemma. Så lång page med snedlugg!

Något sånt här tänker jag mig:

En aning längre dock för jag vill kunna locka det och ha det så här:


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0