Klänningsgodis

Kikade runt efter klänningar på mina favoritställen och hittade ett gäng som gärna skulle få bo i min garderob. Jag har inte en susning egentligen om vad som är modernt eller inte och helt ärligt så bryr jag mig inte så mycket. Det här är en del av dem jag föll för...

Först har vi några stycken från Halens, av märket Teatro. De är lite dyrare men ack så vackra...



Sen kikade jag på ASOS....



Och konstaterade att jag inte hittade en enda klänning på H&M som jag gillade men däremot ett par skor:

Dessa kostar 399 kr och ska nog få flytta hem till mig. De känns perfekta till sommaren!

Tyck till
Postat av: Fluga

Klänningen längst till höger, från Teatro. MUMS!

2011-01-17 @ 12:48:26
Postat av: Anonym

Den är såå himla fin! =)

2011-01-17 @ 15:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0