Hur i hela fridens?

NÄR hann det bli lördag igen? Det var ju nyss lördag?! Tiden går så sabla fort ibland så det är rent löjligt. Idag blir det en tripp till staden, sen middag och mys! Tjejerna ska ut och roa sig så vi ska bunkra ost, kex och vin i biorummet.

Är galen rea på BIKBOK om någon missat det. Jag ska dock vara manlig och gå på Clas O och leta inte fullt så manliga saker som en sylåda. Hur kan det inte finnas såna där finurliga megapack med sytrådsrullar lite överallt? Kollat både ÖB och Dollarstore men tji fick jag. Irriterande att ha en symaskin stående men ingen tråd!

Later!

Tyck till
Postat av: Rebecca

Ärligt talat skulle jag inte köpa multipacken, det är inte värt det att sy med skittråd tyvärr. Jag kastade alla mina billiga rullar efter att tråden gått av för sjuttifnuttonde gången...

Jag skulle rekommendera att köpa en svart och en vit "dyrtråd" på Ohlssons och sen komplettera när det behövs. man kommer rätt långt på svart/vit/grå tråd ;-D

2011-01-30 @ 10:19:31
URL: http://blimp.nu
Postat av: Anonym

Jo det är ju helt sant. Blir så frustrerad bara när jag HAR en miljon trådrullar men inte hittar dem i röran. sucka NÄR ska man bli organiserad??

2011-01-31 @ 07:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0