Garnfrossa!

Kikade in på Vartofta och jösses vad de har billiga garner! Nystanens storlek är 50-100g och kostar mellan 16- 20 kr. Jag ska SÅ beställa ett helt gäng! Här är bilder av vårens färger.





Tycker det finns många fina färger! Är lite kär i att blanda glada färger med varandra så jag funderar på klargrönt, pippigult, turkos och illrosa. Borde kunna bli finfina tjocksockar det! Jag är ju så knäpp så jag använder dem året om. Är ack så skönt att hasa runt i på kvällen även på sommaren. Önskar jag hade en vettig kamera så jag hade kunnat lägga upp bilder på mina färdigstickade kragsjalsprojekt. Ska fråga junior om hon ställer upp som fotograf...

Nu kaffeskvätt och lite stickande!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0