Fixa vårfina naglar!

Kikade runt lite och hittade nya lack inför våren!

Först ut är Mavalas nya serie och jag blev förälskad i den turkosblå och den gröna. Fördelen med Mavala är ju helt klart priset, runt 40-45 kr. Helt okej!


Sen har vi älskade Depend! Ibland har jag haft otur med formulan men för det mesta fungerar de ypperligt och även här är priset nästan som att köpa smågodis! Ofta får man två för 40 här i stan. Himla trevliga pasteller tycker jag. Lär väl som vanligt inte kunna låta bli att köpa åtminstone hälften av dem..




Sedan går vi till kategori lyxlack! China Glaze...oftast trånar jag bara efter dem. (har fortfarande inte lyckats komma över min kärlek till deras Burlesquekollektion från förra året, åååh!) Här blev jag faktiskt kär i den ljusaste gula. Så fin den skulle bli om man var riktigt tokbrun! Även den gröna var himla fin. Blir alltid kär i de gröna lacken, märker jag..



Sist ut är OPI's lack! Färgerna känns lite dova inför vår och sommar men jag gillade den gröna, don't mess with OPI och den ljust beigebruna.


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0