En lista! =)

Måste ju tokhärmas lite och även jag hänga på list-trenden lite!


Jag har insett att min senaste kyss - var från min käre fästman i går
Jag saknar - min mamma ofantligt mycket
Jag pratar - jämt
Jag skrattar - åt elak, torr, sardonisk, ironisk humor
Jag avskyr när folk - ljuger, sviker och bedrar
Mina närmaste vänner är - dotter, syster och mina 3 utspridda väninnor!
Min första vän hette - Marina
Min första kärlek hette - Henrik
Kärlek är - livsluft!
Min favoritfilm är - PS, I Love You
När jag borstar tänderna - Försöker jag att inte spraya ner spegeln med tandkräm
När jag lagar mat - känner jag mig ibland som den lille kemisten!
Jag är rädd för - myror, myror och myror
Jag önskar - att jag vore helt frisk och kunde arbeta!
Den värsta känslan är - att bli sviken
Den bästa känslan är - kärlek!
Jag vill - ha ananaspaj
Jag är bäst på - formulera mina tankar i ord i oändliga strömmar..
Jag är sämst på - konflikthantering
Jag kommer alltid att vara - lojal mot mina nära och kära
Det finaste som finns - genuin omtanke om sin nästa, utan baktankar
I sommar - ska jag pyssla, mysa, sola och vara med familj och vänner
Sist jag grät var - för 3 dagar sen...pms..
Jag kan - allt jag vill!
Min mobiltelefon är - lite skruttig men funkar

När jag vaknar på morgonen - är jag i zombiemode till efter kaffet
Innan jag somnar - läser jag och trängs med kisse
Just nu tänker jag på att - jag tokfyndat idag!
Bebisar är - små människor med varierande älskvärdhet
Mitt första barn - är vuxen, klok och vacker!
Det fulaste som finns är - hockeyfrilla
Jag har aldrig - hoppat fallskärm vilket heller aldrig kommer att hända
Idag har jag - knatat på stan och shoppat
På gymnasiet - läste jag språk och nördade mig
Jag vill verkligen - att vinterfan ska ta slut NU.

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0