Det var ju inte jag som var ut igår!!

...så varför mår jag så uschligt för? Snorar, feber och har till och med ont under fötterna. Dog i bastun i en timme i hopp om att kroppen skulle bli mer samarbetsvillig men insåg att det ligger nåt i det man brukar säga om att inte basta när man mår uschligt. Jag som hade ambitiösa planer på att åka och träna i morrn. Yeah right.

I alla fall, när man mår så här så finns det få saker som slår lite fönstershopping av skor! Kikade runt lite och hittade några godisskor som jag gärna skulle äga..Första 4a paren är från Have2have. Övriga är från Scorett.




Hittade ett gäng söta tofflor också men de spar jag till en annan gång. Jag är tokig i tofflor! Lurviga, söta, råååsa med fluff och lull-lull! På tall om lull så ska jag nog bädda ner mig och läsa...

Natti!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0