Dans!

Fredag idag då. Varit en sväng in till stan och shoppat lite. Blev lite galen inne på Cubus och hittade säkert 10 klänningar och lika många tröjor men behärskade mig och kom hem med en t-shirt/tunika, en kofta och lite undies. Mycket nöjd! Väl hemma blev det middag och nu sitter jag och fnissar åt Let's Dance...Andreas Weise ska nog inte dansa Jive...Nåja, det har ju inte gått så många veckor än så vi får väl se hur det går. Egentligen gillar jag inte det här programmet men det handlar ju dock om dans så jag kan inte låta bli att titta. Tacka vet jag So You Think You Can Dance...åh vad jag längtar tills nästa säsong börjar!

Måste ju dela med mig av min favorit genom tiderna!

Heidi och Travis dansar med en bänk...

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0