13-dagsafton minsann

Så var man hemma igen! Hann just såpass packa upp och stupa i säng och vakna i morse så var det dags för Trettondagsparty! Klänningen är inköpt, kort, svart och glittrig och vinet är på G. Ska bli mycket trevligt att få ta på sig allt bling man äger. Här är det nämligen så att denna afton klär man upp sig till tänderna! Me like! Min enda beslutsångest i dag gäller vilka skor jag ska ha. Är så sugen på mina tokröda pumps men tycker det ser lite knäppt ut med röda pumps till svarta strumpor. Tantvarning månne? Men det känns lite trist med svart hela vägen....suck. I-landsproblem or what?

Nå, nu ska jag hoppa i duschen och börja göra mig i ordning för kvällens nöjen! Ha en trevlig afton alla!

Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0