Nya Zeeland vill jag också till

En bekant till mig har åkt till Nya Zeeland och jag blir så glad! Jag har alltid velat åka dit men då jag inte vunnit på Lotto än (va, måste man spela också?) så har det inte blivit av utan jag nöjer mig med drömmen. Finns flera anledningar till min längtan dit men några är större än andra. Klimatet är helt klart sympatiskt, det är ju en faktor. Sen har de inga giftiga djur, det är en mycket stor anledning! Naturen är ju helt fantastisk. Hissnande berg, djupa dalar och grönt, grönt, grönt! Sen vill jag dit för att LOTR spelades in där. Jag vill se...!

Så nu följer jag L:s resa via Facebook och läser hennes uppdateringar varje dag. Känns så kul att läsa om hur glad hon är för att vara där!

Lake Matheson ser inte helt fel ut va?


Tyck till

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0